Нові публікації
Статистика
Сьогодні 14
Вчора 37
За тиждень 341
За місяць 1326
Всього 11591
Інформери
Головна
Настановча очна сесія для вчителів початкових класів
Задумались над тим, чим жити?
Кого забути, а кого простити?
Прислухатись до власної душі,
Позбутись болю, радість залишить,
Щоб стало легко, щоб вперед іти,
Щоб прагнути, долати і нести.
Не зупинятись, не гаснуть ні на мить.
Тут ключове: слід просто полюбить.
Лідія Соколова
В рамках підготовки вчителів майбутніх перших класів до роботи в умовах Нової української школи у період з 26 до 27 лютого 2018 року на базі Комунального закладу «Володарська ЗОШ І-ІІІ ступенів №1» Володарської районної ради Київської області відбулася настановча очна сесія для вчителів початкових класів Володарського району, які у 2018/2019 навчальному році будуть працювати в 1-х класах. У сесії взяли участь 23 вчителів закладів загальної середньої освіти району.
У процесі роботи учасники тренінгу ознайомились з першим програмовим 12-годинним модулем «Сучасний вчитель як провідник змін» та розглянули теми: «Концепція Нової української школи», «Нові ролі і завдання вчителя в контексті сучасних змін», «Основні підходи в освітньому процесі (компетентнісний, особистісно зорієнтований, інтегрований, діяльнісний)», «Як працювати з он-лайн курсом на платформі EdEra».
Творча й позитивна атмосфера, яку створила тренер Бальчук Людмила Миколаївна допомагала ефективно використати час для максимального наповнення тренінгового модуля великою кількістю практичних завдань.
Проблеми та виклики на шляху до модернізації змісту початкової освіти обговорювали вчителі району , а також напрацьовували способи їх вирішення під керівництвом тренера. Учасники тренінгу знайомились з ключовими поняттями Концепції НУШ, аналізували нову роль вчителя початкової школи як фасилітатора освітнього процесу, визначали потреби учнів покоління £.
Практичне володіння основами нейропсихології, освітньої кінезіології допомагали тренеру поєднувати інформаційні блоки з розвантажувальною діяльністю.
Вчителі знайомились з концептуальними засадами Державного стандарту початкової загальної освіти; акцентували увагу на спільному й відмінному між поняттями «інтеграція», «інтегрований урок», «інтегрований підхід до навчання» та намагались зрозуміти, що лише забезпечення усіх сфер розвитку особистості є важливим фактором, що якісно відрізняє вищезазначені поняття..
Атмосферу, яка панувала на тренінгу актуально передає хмара тегів, укладена тренером Бальчук Л.М,. коментарі навіть тих вчителів, які на початку навчальних занять з певною пересторогою дивились на майбутні два навчальних дні, надихають і спонукають до руху вперед.